web analytics

Hotline Miami і «Ковбой Бібоп» надихнули автора Dead Cells на створення Tenjutsu

Журналісти з видання Games Horizon взяли інтерв’ю в головного ґеймдизайнера Dead Cells Себастіана Бернарда стосовно його прийдешнього екшн-роуґлайку про дівчину якудзу Tenjutsu. Творець розповів про головні джерела натхнення й нові подробиці ігроладу.

Завдяки новій перспективі Tenjutsu виправить обмеження оригінальної Dead Cells, де ігрові ситуації впиралися в двовимірність світу. Коли вас атакували більше ніж 2 монстри, то починали виникати проблеми з помітністю підготовки ворожих атак, що критично.

Себастіан називає новий підхід ближчим до бою на 360°, який покладається на класичні бітемапи, щоб зробити деякі речі більш зрозумілими. Нові можливості забезпечать краще управління бойовим простором і контролем натовпу, щоб гравець міг відчути себе Джоном Віком або Джекі Чаном, який в соло знищує одразу кількох ворогів, тримаючи увесь хаос під контролем.

Наразі в грі представлено по 10 видів ближньої та далекобійної зброї, кожна з них має унікальний ґеймплей, а також присутні спеціальні здібності. До релізу планується додатково розширити та урізноманітнити арсенал, щоб підвищити рівень переграваності.

На мапі світу нам продемонстрували усього 9 регіонів у межах одного міста, але Себастіан натякнув, що простою їх зачисткою все не обмежиться і він підготував якусь несподіванку гравцям. До того ж, на відміну від Dead Cells, левелдизайн світу зроблений більш нелінійно. Гравець контролюватиме весь шлях самостійно, винищуючи босів чи звільняючи області міста у зручному для себе порядку, що звичайно матиме свої наслідки.

Натхнення Себастіан Бернард черпав із ігор Hotline Miami, Dead Cells, Sifu та аніме «Ковбой Бібоп». Анонсний трейлер тому підтвердження, проте на численну кількість схожих катсцен автор рекомендує не розраховувати, оскільки головна мета команди з 2 чоловік — зробити якісний ігролад з високим рівнем переграваності. Будь-які доповнення для роуґлайку також не в пріоритеті.

В крамниці Steam Tenjutsu вже зібрала 100 тисяч вішлістів, хоча вихід гри запланований до 2030 року пан Себастіан говорить, що в найближчі місяці з’явиться набагато більше подробиць стосовно його творіння.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

The Rogue Prince of Persia отримає глобальне оновлення з переробленим візуалом і новим контентом

the rogue prince of persia

Розробники ремейку першої Half-Life анонсували кооперативний шутер Rogue Point

rogue point

Анонсовано стильний роуґлайк слешер Ved: Recure

ved recure

Пекло, у яке хочеш повертатися. Огляд KILL KNIGHT

kill kight

Творець What Remains of Edith Finch розробляє гру про органічне життя тварин

fsafsacasmlcaslkvmsfsdfs

Розробники Castle Crаshers анонсували BEHEMOTH, аркадний аналог Flappy Bird

behemoth

Творці метроїдванії Tales of Kenzera: ZAU хочуть створити власну Planescape: Torment

faopomfdslfafsdas

Анонсовано перший Ukrainian Micro Visual Novel Jam

ukrainian micro visual novel

Популярне